مراکز خرید استانبول


 

مرکز خرید هیستوریا در استانبول در منطقه فاتح که یکی از مناطق قدیمی و تاریخی استانبول است ، قرار دارد . این پاساژ دارای  کافه و رسنورانهایی در فضای باز است و از سقف شیشه ای این مرکز خرید می توان نور خورشید را دید. در این مرکز ، فروشگاههای مختلفی از جمله لباس و دکوراسیون منزل و سوپر مارکت و … وجود دارد و خدماتی مثل خیاطی ، خشکشویی ، سالن واکس و … در تور استانبول تعطیلات فروردین 97  ارائه می دهند . سینمای بزرگ با ۸ سالن نمایش ، زمین بولینگ ، زمین بازی کودکان ، مسجد و … از دیگر امکانات مرکز خرید هیستوریا به شمار می آیند .برندهای مهم دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند و بورس پوشاک آن بیش از سایر فروشگاهها به چشم می آید . هنگام خرید در این مرکز خرید می توانید از اصل بودن چیزی که میخرید اطمینان داشته باشید . این فروشگاه ۶ طبقه است که طبقات ۱ تا ۳ این مرکز به پوشاک خانمها و آقایان اختصاص دارد و تعداد زیادی از مارکهای معتبر پوشاک در فروشگاههای خود لباسهای مد روز را ارائه می کنند .مرکز خرید هیستوریا در نزدیکی چهار راه آکسارای قرار دارد و گردشگران تور استانبول فروردین 97  که در هتل های در منطقه فندوق زاده و آکسارای اقامت دارند ، به راحتی میتوانند به هیستوریا مراجعه کنند.

 

 

 

مرکز خرید پالادیوم استانبول در سمت آسیایی استانبول در منطقه پر رفت و آمد آتا شهیر، از مغازه های مارک های ترکی و بین المللی در یک فضای منحصر به فرد واقع شده است.این مرکز خرید که برای کره شیشه ای غول پیکر شناخته شده است و یکی از نمادین ترین مکان های بازدید در شهر در تور استانبول فروردین 97 است، با فروشگاه هایی در پنج طبقه گسترش یافته اند.

پالادیوم در استانبول با نزدیک به ۲۳۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار هزینه در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است و شاهکاری مدرن و نفیس است که ۱۹۰ فروشگاه موجود در این مرکز خرید آن را به یکی از بزرگترین مراکز خرید در استانبول تبدیل نموده است .مهمانان تور استانبول از تبریز  در اینجا میتوانند در نمایشگاه برند های مختلف مانند حدس، مایکل Kors، تامی Hilfiger، زارا و پیر کاردین و یا فروشگاه های مارک هایی مانند آدیداس و شکاف گشت و گذار کنند و خرید نمایند.محیط پالادیوم بسیار خانواده پسند است و سالن تئاتر آن، کافه ها و رستوران های عظیم مکانی منحصر به فرد برای خرید و تفریح است.

تور ترکیه استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.