رستوران های آنتالیا

رستوران آسمانی آنتالیا

یکی از رستوران های بین المللی آنتالیا که غذاهای بین المللی، دریایی و اصیل ترکی را با بهترین کیفیت و طعم برای مهمانان خود آماده می کند، رستوران آسمانی است که در ساحل زیبای لارا واقع شده است. رستوران آسمانی در طبقه آخر واقع شده  که تور آنتالیا مرداد 98 چشم اندازی زیبا به شهر و ساحل دارد که هنگام سرو غذا دیدن زیبایی ای شهر بسیار دلپذیر خواهد بود.

مسافرین تور آنتالیا که به دنبال رستورانی لوکس و با کیفیت هستند، رستوران آسمانی بهترین انتخاب می باشد تا در کنار خانواده و دوستان روزی دلپذیر را سپری نمایید. گفتنی است این رستوان تمام روز های هفته به جز یکشنبه ها آماده پذیرایی از گردشگران عزیز خواهد بود.

 

 

رستوران آسمانی آنتالیا

 

رستوران آسمانی آنتالیا


رستوران big chefs آنتالیا

یکی از رستوران های معروف ترکیه که شعب متفاوتی در شهرهای ترکیه دارد که یکی تور آنتالیا تیر 98 از آنها در لار آنتالیا می باشد.اولین شعبه این رستوران در سال 2007 در آنکارا تاسیس گردید و با توجه به استقبال بسیار مردم و گردشگران شهب دیگر آن نیز افتتاح گردید. 

منوی غذاهای این رستوران شانل غذاهای بین المللی و اصیل ترکی می باشد. از ویژگی های این رستوران می توان سالن غذاخوری در بیرون از رستوران و فضای سرسبز آن اشاره نمود. مسافرین تور آنتالیا که به دنبال رستورانی خوب می گردند رستوران big chefs انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

رستوران big chefs آنتالیا

 

رستوران big chefs آنتالیا


کافه رستوران کستل آنتالیا

در بندر قلغه چی رستورانی زیبا واقع شده که نمایی زیبا به خلیج آنتالیا دارد. این رستوران هاز رستوران های خوش نام و پرطرفدار آنتالیا می باشد. محیط و دکوراسیون این رستوران بسیار صمیمی و گرم است تا مهمانان در آرامش کامل غذای خود را میل نمایند.

منوی غذاهای این رستوران شامل انواع پاستا و استیک ها و همچنین غذاهای مدیترانه ای و دریایی می باشد. گردشگران عزیزتور آنتالیا که به دنبال رستورانی دنج می گردند، کافه رستوران کستل بهترین انتخاب خواهد بود.

 

 

کافه رستوران کستل آنتالیا

 

کافه رستوران کستل آنتالیا


رستوران سراسر آنتالیا

یکی از رستوران های لوکس و مدرن آنتالیا، رستوران سراسر می باشد که دارای دو فضای متقاوت برای میزبانی از مهمانان خود است. منوی غذاهای این رستوران شامل غذاهای مدیترانه ای، ترکی، اروپایی و بین المللی می باشد که گردشگران عزیز می توانند تور آنتالیا تابستان 98 غذاهای خود را هم در سالن سرپوشیده و هم در فضای باز رستوران میل نمایند. البته گفتنی است که بعضی از قسمت های این رستوران مختص جلسات ادرای و مراسمات ویژه می باشد.

مسافرین تور آنتالیا که به دنبال رستورانی با کیفیت و خوب هستند، رستوران سراسر بهترین انتخاب خواهد بود.

 

 

رستوران سراسر آنتالیا

 

رستوران سراسر آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.