هتل های آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه بلک واقع شده است.خدمات رفاهی که این هتل در اختیار مهمانان تور آنتالیا قرار می دهد شامل تورهای گردشگری ،نگهداری از کودکان و همچنین ترانسفر فرودگاهی می باشد.مهمانان عزیز تور آنتالیا می توانند از رستوران این هتل که آماده سرو انوع غذاهای ترکی و فرنگی و در یایی می باشند صرف نمایند و نهایت لذت را ببرند.این هتل تا فرودگاه بین امللی 45 دقیقه فاصله دارد.تور کیش گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای Besgoz لحظات آرام و خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید. امکانات هتل:تفریحگاه مناسب بازی کودکان، استخر کودکان، کنسرت های زنده در شب، باشگاه شبانه، باشگاه کودکان و نوجوانان، ،بوفه، پارکینگ اختصاصی، صبحانه رایگان، تجهیزات میزبانی از جلسات کاری و کنفرانس های تجاری واینترنت بیسیم رایگان می باشد.

برای رزرو هتل آنتالیا با شماره های 88530609 - 42632 و 88546399 - 41938 تماس بگیرید.

 

 

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا


هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

از بهترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا می توان به هتل رویال هالیدی اشاره نمود. این هتل بسیار زیبا و لوکس دارای طراحی دیزاین بسیار عالی می باشد که مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است. این هتل بسیار زیبا به ایستگاه های مترو و مراکز خرید بسیار نزدیک می باشد.

امکانات هتل: رستوران و بار، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، استخر روباز، حمام ترکی، زمین تنیس، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، سرویس درمانی، سالن تور کیش بازیف سرویس ترانسفر، میز بیلیارد، بوفه صبحانه.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر می باشد با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا از استخر فضای باز با سرسره های آبی و تفرجگاه تفریحی نهایت لذت را ببرید.

برای رزرو هتل آنتالیا با شماره های 88530609 - 42632 و 88546399 - 41938 تماس بگیرید.

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا


هتل کروانسرای کوندو آنتالیا

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا از بهترین و زیباترین هتل های آنتالیا می باشد که تا مرکز شهر با 27 کیلومتر فاصله دارد.گردشگرانتور آنتالیا که علاقه به ورزش هایی مانند: قایقرانی, غواصی, و پاراسیلینگ استفاده نمایید و وقت گذرانی کنند. شما گردشگرانتور آنتالیا می توانید در اتاق های رو به دریا لحظات آرام و استراحتی عمیق را تجربه نمایید.

امکانات هتل کروانسرای کوندو :استخر روباز, استخر سرپوشیده, تور آنتالیا تیر 98 سرگرمی های آبی, پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی ، ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد , پینگ پنگ , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی

مهمانان عزیز هتل های آنتالیا می توانند از تمامی امکانات این هتل استفاده نموده و اوقات خوشی را سپری کنند.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 16 کیلومتر می باشد.در رستوران اصلی هتل هرشب یک نوع غذای مکزیکی و ایتالیایی و .. آماده سرو از شما مهمانان هتل آنتالیا می باشد.

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا

 

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا


هتل باروت لارا آنتالیا

این هتل بسیار زیبا و لوکس در منطقه لارا واقع شده است. مهمانان عزیز تور آنتالیا که به دنبال هتلی با امکانات مناسب و خدمات بسیار عالی می باشند. از ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل های دیگر متمایز ساخته است وجود 8 رستوران مجزا که هر کدام آماده سرو انواع غذاها برای شما مهمانان عزیز تور آنتالیا می باشد. این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد. مهمانان عزیز تور آنتالیا می توانند در رستوران های این هتل انواع غذاهای فرنگی و ترکی و محلی را میل نمایند.

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا: پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، تعدادی بار، قنادی، چندین رستوران با تهویه‌ی مطبوع و صندلی کودک، باجه‌ی روزنامه، فروشگاه، آرایشگاه، کلاب، شبکه‌ی اینترنت عمومی، سینما، زمین بازی، کلاب کودکان، پارکینگ.

با هتل آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا و لوکس لحظات آرام و خوشی را سپری کنید.

 

هتل باروت لارا آنتالیا

 

هتل باروت لارا آنتالیا

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.