برج فورچون بانکوک تایلند


 

 

برج فورچون بانکوک یک ساختمان بزرگ معروف در بانکوک می باشد که شامل یک هتل, دفاتر, سوپرمارکت و تعدادی مغازه دستگاه چاپ فروشی , فروشگاه متخصص IT ,آلات موسیقی , فروش تلفن همراه, دوربین های دیجیتالی و مغازه های مرتبط با کامپیوترو... می باشد.هرآنچه می خواهید در این فروشگاه به چشم می خورد و همه روزه باز می باشد.این مجموعه دارای سه طبقه میباشد که در طبقات دوم و سوم این مجموعه می توانید در تور لحظه آخری تایلند  از انواع مدلهای کامپیوتر و موبایل دیدن نمائید سپس  برای استراحت و صرفه غذا به طبقه اول آن بروید که غذاهای تایلندی و کافی شاپ و فست فود و همچنین چندین رستوران ژاپنی وجود دارد.

تور تایلند تعطیلات فروردین 96

تور تایلند نوروز 96

تور تایلند اسفند 95

 

معبد وانسانگ وارارام پاتایا تایلند


 

معبد وانسانگ وارارام در 12 کیلومتری جنوب پاتایا واقع شده است و تنها 3 کیلومتر با باغ استوایی نانگ نوچ فاصله دارد و به کوه بودا بسیار نزدیک می باشد.بیشتر اهالی پاتایا و حتی برخی از توریست ها از این مرکز برای مدیتیشن استفاده می کنند زیرا اعتقاد دارند آرامش خدایگان به آرامش آنان می انجامد.این معبد ساختمانی مدرن دارد و معماری آن تلفیقی از معماری ژاپن، چین، هند، سوئیس و … است. در کنار این معبد یک موزه چینی قراردارد که شامل آثار هنری با ارزش و آنتیک کشور چین است و غنایم و اشیای عتیقه ارزشمند را به نمایش می گذارد.

تاریخ این معبد باشکوه به 40 سال پیش بر میگردد و در سال 1976 بنا شده است. کلاس های مدیتیشن معبد وانسانگ همه روزه برگزار می شود و افراد مختلفی از آداب و رسوم متنوع در این دوره ها شرکت می کنند. در اطراف این معبد باغ های زیبا، دریاچه های بزرگ و چندین ساختمان با معماری زیبا وجود دارد که این مکان را به محیطی زیبا و تماشایی برای مسافران تور لحظه آخری تایلند  تبدیل می کند.

تور تایلند نوروز 96

تور تایلند تعطیلات عید 96

تور تایلند فروردین 96

 

 

مرکز خرید ایندکس لیوینگ در پاتایا تایلند


مرکز خرید ایندکس لیوینگ مال یکی از بهترین بازارهای شهر پاتایا می باشد که در سال 2002 تاسیس شد و به دلیل فروش اجناس به صورت خرده فروشی و تخفیفات ویژه ای که برای مشتریان در نظر می گیرد، معروف است.در این مرکز خرید هر آنچه که گردشگران تور تایلند تصورش را نمی کنند، در این بازار قرار گرفته است که از جمله می توان به انواع مبلمان، وسایل برقی، وسایل باغبانی، وسایل آشپزخانه و همچنین مبلمان اداری اشاره کرد.مرکز خرید ایندکس لیوینگ مال دارای یک پارکینگ است که مشتریان بازار می توانند اتومبیل های خود را در آنجا پارک کنند و به سهولت مشغول خرید شوند.

تور تایلند تعطیلات زمستان 95

تور تایلند نوروز 96

تور تایلند پرواز عمان ایر

 

 

معبد فراداما کایا بانکوک تایلند


معبد فراداما کایا در ایالت پاتوم تانی در شمال بانکوک قرار دارد و یکی از بزرگترین معابد بودایی در تایلند و دنیا و از برترین جاذبه های گردشگری بانکوک در تور تایلند به شمار میرود. بیش از چهار دهه است که این معبد باعث گردهم آیی مردم زیادی از نژادها و سنین مختلف برای مدیتیشن شده است.بر روی گنبد این معبد، مجسمه هایی از بودای طلایی دیده می شود که نماد خلوص، عقل و دانش و روشنگری می باشد. این معبد در سال 1970 با وسعت 320،000 هزار متر مربع، توسط خان یای تاسیس شده است.

تور تایلند بهمن 95

تور تایلند اسفند 95

تور تایلند زمستان 95

 

 

هتل آرک بار ساموئی تایلند


هتل آرک بار سامویی یک هتل 4 ستاره می باشد که در بهترین نقطه سامویی و در مجاورت ساحل چاونگ بیچ قرار دارد که تا مراکز خرید این منطقه فقط 50 متر و تا فرودگاه کوسامویی و دیگر مراکز تفریحی و خرید 10 دقیقه  فاصله دارد .میهمانان تور تایلند بهمن 95  میتوانند در مجاورت این هتل در کوهستان های سامویی به راحتی دوچرخه سواری کنند ،فیل سواری کنند و یا به گشت و گذار در سامویی بپردازند. چیزی که این هتل را برای اقامت محبوب میکند رستوران های این هتل می باشد که در آن انواع غذاهای غربی و تایلندی و غذاهای دریایی سرو می شود.

امکانات اتاق های هتل آرک بار سامویی با 328 اتاق در تور تایلند 95  :

یخچال فریزر و پای ساز , اینترنت رایگان و تلویزیون ال سی دی , ماهواره ,بالکن,مینی بار و .....