مراکز خرید استانبول


 

مرکز خرید هیستوریا در استانبول در منطقه فاتح که یکی از مناطق قدیمی و تاریخی استانبول است ، قرار دارد . این پاساژ دارای  کافه و رسنورانهایی در فضای باز است و از سقف شیشه ای این مرکز خرید می توان نور خورشید را دید. در این مرکز ، فروشگاههای مختلفی از جمله لباس و دکوراسیون منزل و سوپر مارکت و … وجود دارد و خدماتی مثل خیاطی ، خشکشویی ، سالن واکس و … در تور استانبول تعطیلات فروردین 97  ارائه می دهند . سینمای بزرگ با ۸ سالن نمایش ، زمین بولینگ ، زمین بازی کودکان ، مسجد و … از دیگر امکانات مرکز خرید هیستوریا به شمار می آیند .برندهای مهم دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند و بورس پوشاک آن بیش از سایر فروشگاهها به چشم می آید . هنگام خرید در این مرکز خرید می توانید از اصل بودن چیزی که میخرید اطمینان داشته باشید . این فروشگاه ۶ طبقه است که طبقات ۱ تا ۳ این مرکز به پوشاک خانمها و آقایان اختصاص دارد و تعداد زیادی از مارکهای معتبر پوشاک در فروشگاههای خود لباسهای مد روز را ارائه می کنند .مرکز خرید هیستوریا در نزدیکی چهار راه آکسارای قرار دارد و گردشگران تور استانبول فروردین 97  که در هتل های در منطقه فندوق زاده و آکسارای اقامت دارند ، به راحتی میتوانند به هیستوریا مراجعه کنند.

 

 

 

مرکز خرید پالادیوم استانبول در سمت آسیایی استانبول در منطقه پر رفت و آمد آتا شهیر، از مغازه های مارک های ترکی و بین المللی در یک فضای منحصر به فرد واقع شده است.این مرکز خرید که برای کره شیشه ای غول پیکر شناخته شده است و یکی از نمادین ترین مکان های بازدید در شهر در تور استانبول فروردین 97 است، با فروشگاه هایی در پنج طبقه گسترش یافته اند.

پالادیوم در استانبول با نزدیک به ۲۳۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار هزینه در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است و شاهکاری مدرن و نفیس است که ۱۹۰ فروشگاه موجود در این مرکز خرید آن را به یکی از بزرگترین مراکز خرید در استانبول تبدیل نموده است .مهمانان تور استانبول از تبریز  در اینجا میتوانند در نمایشگاه برند های مختلف مانند حدس، مایکل Kors، تامی Hilfiger، زارا و پیر کاردین و یا فروشگاه های مارک هایی مانند آدیداس و شکاف گشت و گذار کنند و خرید نمایند.محیط پالادیوم بسیار خانواده پسند است و سالن تئاتر آن، کافه ها و رستوران های عظیم مکانی منحصر به فرد برای خرید و تفریح است.

تور ترکیه استانبول

رستوران سان ست گریل در استانبول


 

رستوران سان ست گریل استانبول از بهترین رستوران های شهر توریستی استانبول می باشد که در نزدیکی رستوران اولوس 29 و بر روی یک تپه قرار دارد. مسافران تور لحظه آخری استانبول  که علاقه مند به غذاهای گریل شده هستند می توانند در این رستوران غذای دلخواه خود را در تور استانبول تعطیلات عید نوروز 97 سفارش دهند و نوش جان کنند. علاوه بر این در این رستوران انواع غذاهای ترکی , بین المللی و حتی غذاهای ژاپنی سرو می شود و این نشان از متنوع بودن منوی غذایی آن دارد. رستوران سان ست گریل ترکیه استانبول به دلیل داشتن منوی غذایی متنوع و منظره فوق العاده زیبا بعد از رستوران اولوس 29 استانبول در رتبه دوم بهترین رستوران های ترکیه قرار دارد. 

تور استانبول از مشهد

تور استانبول از کیش

 

 

 

دیدنیهای استانبول


حمام خرم سلطان استانبول

 از حمام های تاریخی استانبول در تور استانبول اسفند 96 می توان به حمام خرم سلطان استانبول اشاره کرد. این حمام به دستور سلطان سلیمان برای همسرش خرم سلطان بنا گردید و امروزه در میدان سلطان احمد قرار دارد. معماری این حمام با معماری دوره عثمانی مطابقت دارد و توسط معمار ماهر آن زمان ، معمار سینان ساخته شده است . در حال حاضر از این حمام به عنوان حمام ترکی استفاده می شود این حمام به دلیل زیبایی خیره کننده اش توجه بسیاری از گردشگران تور استانبول را به خود جلب می کند و به تماشای معماری دوره عثمانی می نشینند.

تور استانبول تعطیلات اسفند 96

حمام خرم سلطان استانبول

 

 

شهر بازی ویالند استانبول

بزرگ ترین شهر بازی و پارک تفریحی استانبول شهر بازی ویالند استانبول در تور استانبول زمستان 96  می باشد که وسعت آن یک میلیون متر مربع است. این شهر بازی در سال 2011 احداث گردید و در می 2013 در مراسم ویژه ای با حضور نخست وزیر ترکیه به بهره برداری رسید. شهر بازی ویالند استانبول در منطقه گلدن هرن در 13 کیلومتری میدان تکسیم واقع گردیده است. این شهر بازی مجهز به وسایل بازی پیشرفته می باشد وسایل بازی نظیر ترن هوایی، جت اسکی، تونل وحشت، سینما، بولینگ و ... که توجه بسیاری از مسافرانتور استانبول را به خود جلب می کند . در این مجموعه تفریحی، مرکز خرید، پارک آبی، هتل و رستوران نیز وجود دارد که میزان محبوبیت آن را چند برابر در تور استانبول تعطیلات زمستان 96 کرده است.

هتل هالیدی این استانبول


 

 هتل هالیدی این استانبول

 هتل هالیدی این استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در میان  هتل های استانبول از بهترین ها و مدرن ترین ها میباشد و به جهت امکانات بسیارخوب و دسترسی آسان به مراکز خرید مورد استقبال بسیاری از مسافران توراستانبول قرار می گیرد.  و امکانات خوب اقامت خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند. هتل هالیدی در منطقه شیشلی واقع گردیده و از میدان تکسیم ( مرکز شهر ) فاصله اندکی دارد، و تا ایستگاه اتوبوس فقط 50 متر تقریبا 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. همچنین در 200 متری آثار مهم تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی و بازار بزرگ قرار دارد. این هتل شامل 203 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، مینی بار،حمام، تلویزیون، ماهواره، رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، وای فای، یخچال کوچک و چای/قهوه ساز مجهز می باشند که از دکوراسیون مدرنی برخوردار می باشد و اقامت خوشی را برای میهمانان تور استانبول تعطیلات بهمن 96  فراهم می آورد.

 از امکانات هتل هالیدی این استانبول در تور استانبول نوروز 97 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترانسفر فرودگاهی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی و تحویل سریع ، امکانات جلسه و ضیافت ، امکانات کنفرانس ، امکانات فکس ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در داخل هتل ،تهویه ، اتاقهای عایق صدا ، گرمایش ، بار مخصوص تنقلات ، خانه داری ،  لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در داخل اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل در تور لحظه آخری استانبول  ، سرویس مستخدم ، امکانات اتاق VIP ، مرکز بدنسازی ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، ماساژ ، جکوزی ، سونا , مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  استخر سر پوشیده ، سرویس نگهداری کودکان

هتل هالیدی این استانبول

هتل هالیدی این استانبول

 

هتلهای خوب استانبول


هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود ، این هتل تا میدان تکسیم 100 متر فاصله دارد و در چند قدمی آن ، رستوران ها و مغازه های خیابان استقلال قرار دارد. هتل میدتاون از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است از این رو گزینه بسیار مناسبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود این هتل در نزدیکی تنگه بسفر و خیابان پر جاذبه استقلال واقع شده است و تنها 4 دقیقه تا  ایستگاه متروی تکسیم و 3 دقیقه تا ایستگاه ترامو فاصله دارد. هتل میدتاون دارای 80 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، میز کار، حمام مدرن، دمپایی، بطری آب آشامیدنی رایگان و ... در تور استانبول دی 96 می باشند. این هتل  تا جاذبه گردشگری کاخ دلمه باغچه 15 دقیقه و تا برج گالاتا 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد همچنین فرودگاه بین المللی آتاترک نیز در 19/3 کیلومتری هتل است.

از امکانات هتل میدتاون استانبول در تور استانبول 96 می توان به رستوران، بار، روم سرویس، ترانسفر اتومبیل، اجاره اتومبیل، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، خدمات اتاق وی آی پی، اتاق جلسه، واکس، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، آسانسور، روزنامه، اتاق پاک و ...

 

هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول از جمله هتل های چهار ستاره استانبول می باشد و در جنوب خلیج شاخ طلایی قرار گرفته است این هتل از موزه صوفیا و مسجد آبی 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد همچنین هتل به بازار بزرگ استانبول نیز نزدیک می باشد از این رو برای مسافران تور استانبول بهمن 96  که قصد خرید دارند گزینه مناسبی به شمار می رود تمامی بخش های این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر حمام، میز کار، ماهواره، تلفن مستقیم و مینی بار می باشند. اتاق های دوتخته این هتل 25 متر، سه تخته 30 متر و اتاق های خانوادگی آن 40 متر می باشند. دکوراسیون این هتل به سبک کلاسیک و بسیار زیبایی طراحی شده است و بر روی اکثر دیوار های آن نقاشی های زیبا و جذاب کشیده شده است. هتل سمیر تا خیابان معروف استقلال فاصله زیادی دارد اما از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی راحت است و گردشگران تور استانبول به آسانی می توانند در نقاط مختلف شهر گردش نمایند.

از امکانات هتل سمیر استانبول می توان به  سیستم گرمایش مرکزی، اتاق های پاک، اتاق بازی برای کودکان، خانه داری، باشگاه، استخر، سونا و ... اشاره نمود .