هتل های ترکیه

هتل پالمین کوش آداسی ترکیه

هتل پالمین یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی ترکیه است که در 3 کیلومتری مرکز این شهر قرار گرفته است. هتل حدود 700 متر با ساحل فاصله داشته و می توان با ده دقیقه پیاده روی به ساحل رسید. خدمات این هتل به صورت all به شما مسافران تور ترکیه ارائه می شود. رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را به صورت بوفه در دو قسمت سالن سرپوشیده و محوطه روباز ارائه می دهد. هتل دارای دو کافی شاپ است که یکی از آن ها در لابی و دیگری در کنار استخر قرار گرفته است. شما مسافران تور ترکیه در هتل پالمین می توانید از امکاناتی نظیر استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی، زمین تنیس، بیلیارد، اتاق بازی،‌ تنیس روی میز، سونا،‌جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی و ماساژ استفاده کنید.

هتل پالمین کوش آداسی ترکیه

هتل پالمین کوش آداسی ترکیه

هتل پالمین کوش آداسی ترکیه


هتل فستیوال کوش آداسی ترکیه

هتل فستیوال یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در نزدیکی ساحل بانوان قرار گرفته است. این هتل خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور ترکیه ارائه می کند. هتل در نزدیکی دیدنی های کوش آداسی نظیر خانه مریم مقدس قرار گرفته و با فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ترکیه 70 کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 230 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی و سوئیت است که به شما مسافران تور ترکیه امکانات مینی بار، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، بالکن، حمام با وان و سشوار و صندوق امانات را ارائه می دهند. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی در نزدیکی خود است. هتل دارای 5 رستوران است که غذاهای خوش طعم از اقصی نقاط دنیا را سرو می کنند.از دیگر امکانات هتل فستیوال می توان به استخرهای روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، سونا،‌جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، زمین تنیس و ورزش های آبی اشاره کرد.

هتل فستیوال کوش آداسی ترکیه

هتل فستیوال کوش آداسی ترکیه

هتل فستیوال کوش آداسی ترکیه


هتل ویستا هیل کوش آداسی ترکیه

هتل ویستا هیل،هتلی زیبا که در فاصله 6 کیلومتری شهر کوش آداسی و 15 کیلومتری خانه حضرت مریم واقع شده است.این هتل 5 ستاره از هتل های قدیمی کوش آداسی ست که در سال 2011 مورد بازسازی قرار گرفته شده است.میهمانان هتل می توانند از برای شنا کردن از استخرهای تور ترکیه تابستان 98  روباز و سرپوشیده هتل بهره ببرند.این هتل منحصر بفرد دارای 2 رستوران در محوطه ی هتل و دیگری در فضای باز است که شما مسافران تور ترکیه می توانید از خوردن غذاهای لذیذ آن لذت ببرید. باغ و بار،ایوان مخصوص حمام آفتاب،سونا،جکوزی،غواصی،زمین تنیس،بیلیارد،والیبال،فوتبال ساحلی،زمین بازی کودکان،استخر مخصوص کودکان،سالن ورزشی مجهز،مرکز سلامت آب گرم،ماساژ،حمام ترکی و ساحل اختصاصی از دیگر امکانات تفریحی موجود در هتل ویستا هیلترکیه می باشد.

هتل ویستا هیل کوش آداسی ترکیه 

هتل ویستا هیل کوش آداسی ترکیه

هتل ویستا هیل کوش آداسی ترکیه


هتل اسلان کوش آداسی ترکیه

معرفی :  هتل اسلان یکی از هتل های 3 ستاره شهر کوش آداسی ترکیه است که در تور ترکیه تیر 98 منطقه آیدین قرار گرفته است. هتل اسلان یکی از معدود هتل های سه ستاره در سطح ترکیه و یا حتی جهان است که خدمات خود را به صورت  ALL ارائه می دهد. 

هتل اسلان کوش آداسی ترکیه

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع یک تخته، دو تخته و سه تخته هستند که دکور آن ها بسیار ساده و با استفاده از حداقل وسایل است. در این اتاق ها امکانات یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام با لوازم بهداشتی ، سشوار و اینترنت بی سیم رایگان وجود دارد. 

امکانات هتل : استخر روباز، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، سونا، کافی شاپ، سرویس رایگان به ساحل، باغ، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری، شاتل فرودگاهی

هتل اسلان کوش آداسی ترکیه

رستوران هتل : رستوران این هتل دارای دو قسمت روباز و سرپوشیده است و اکثر اوقات غذاهای تور ترکیه مرداد 98 محلی سرو می کند. لازم به ذکر است که غذاهای مخصوص گیاهخواران در این رستوران وجود ندارد.

موقعیت مکانی هتل : هتل اسلان در محله آیدین که در مرکز شهر کوش آداسی است قرار گرفته. فاصله این هتل به صورت پیاده تا ساحل در 10 دقیقه است. قلعه کوش آداسی در فاصله 15 دقیقه ای از هتل قرار دارد و فرودگاه ادنان مندرس ازمیر در 77 کیلومتری آن است. 

هتل اسلان کوش آداسی ترکیه

پیشنهاد ما : این هتل با قیمت بسیار مناسب خود و ارائه خدمات به صورت آل اینکلوسیو دارای طرفداران زیادی در میان مسافرانتور ترکیه است.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.