دیدنی های آنتالیا

سواحل بلک

آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه است که بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت است. یکی از شهرهای آنتالیا شهر بلک است که در نزدیکی آن قرار دارد. شهر بلک دارای آب و هوایی عالی است و دارای هتل های 5 ستاره تور آنتالیا تابستان 98 مدرن و زمین های گلف بسیار و همچنین نزدیک مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه می باشد که بهترین گزینه برای مسافرینتور آنتالیا است.

این شهر دارای جنگل های کاج و ساحل ماسه ای می باشد که باعث شده است متمایز و ویژه به حساب آید. از امکانات این شهر می توان به 32 هتل مجلل و لوکس، 5 زمین گلف مجهز، زمین های تنیس، مناطق بازی، مراکز بهداشت و تناسب اندام کامل و استخر و خدمات گردشگری و توریستی اشاره کرد.

 

 سواحل بلک

 

سواحل بلک


اسکله قدیمی آنتالیا

خلیجی زیبا در شهر آنتالیا که در گذشته قلب اقتصاد این شهر محسوب می شد. این اسکله ی زیبا در سواحل زیبای دریای مدیترانه واقع شده است که محل برنامه ریزی و مدیریت تورهای آبی و قایق ها در شهر ساحلی آنتالیا است. این اسکله تور کیش دارای مغازه های متنوع و رستوران ها و کافه هاس تا میزبان مسافرین تور آنتالیاباشند و آنها اوقات خوشی را در این شهر بگذرانند. تماشا کردن غروب خورشید در پس صخره های بزرگی که شهر را احاطه کرده است بسیار لذت بخش است.

 

اسکله قدیمی آنتالیا

 

اسکله قدیمی آنتالیا


برج ساعت آنتالیا

 یکی از جاذبه های گردشگری زیبا در اکثر شهر های دنیا برج ساعت است که شهر آنتالیا نیز جز این شهرهاست. شهر آنتالیا در گذشته دارای 80 برج بود که امروزه فقط برج ساعت سالم باقی مانده است و جز زیباترین میراث فرهنگی این شهر شده است. برج ساعت نماد اقتدار و پایداری این شهر می باشد که در میدان کاله کاپیسی واقع است.  در مجاورت این برج دو پارک آتاتورک و کاراعلی اوقلو وجود دارد که با گل های زیبا و رنگارنگ تور کیش خود جلا و چشم اندازی زیبا به برج بخشیده است. همچنین در کنار برج آب نمایی وجود دارد که در شب ها بین ساعت 9:30 تا 10 رقص آب برگزار میشود که بسیار دیدنی و لذت بخش است.

عکس گرفتن در کنار این برج را به گردشگران تور آنتالیا پیشنهاد می شود که خاطره ای زیبا و به یادماندنی به جای خواهد گذاشت.

 

 

برج ساعت آنتالیا

 

برج ساعت آنتالیا


قلعه رومیان آنتالیا

یکی از آثار تاریخی به جای مانده در شهر تاریخی آنتالیا قلعه رومیان می باشد که در پارکی نزدیک سواحل مدیترانه قرار گرفته است. در قرن دوم میلادی توسط رومیان به منظور دیدبانی و فانوس دریایی ساخته شد اماامروزه تبدیل به یکی از جاهای دیدنی وجذاب شهر آنتالیا شده است. برج رومیان به طول 14 متر ارتفاع دارد. که تصویری پانوروما و زیبا از شهر می دهد و تماشا کردن غروب خورشید از این نقطه بسیار جذاب و دیدنی است. برای علاقه مندان به عکاسی بسیار مکان مناسبی می باشد.

در اطراف این قلعه رستوران و کافه های متنوع و همچنین مراکز خرید برای مسافرین عزیر تور آنتالیا وجود دارد تا سفری به یادماندنی را تجربه کنند.

 

قلعه رومیان آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.