هتل سیلاچی ارمنستان

هتل SILACHI ایروان (هتل سیلاچی ایروان ارمنستان) از جمله هتل های 3 ستاره ایروان به شمار می رود که به اکثر دیدنیهای شهر دسترسی آسانی دارد. برخی از ویژگیهایی که سبب شده تا این هتل مورد رضایت گردشگران تور ایروان واقع شود قیمت مناسب، نظافت اتاق‌ها و کارکنان مجرب و خوش برخورد است. 

همچنین گردشگران این فرصت را خواهند داشت تا سوغاتی‌ و کالاهای دیگر را در فروشگاه های اطراف هتل سیلاچی Silachi Hotel پیدا کنند.

گفتنی است رستوران این هتل فقط از ساعت 8 تا 11 صبح صبحانه یه گردشگران تور ارزان قیمت ارمنستان ارائه می دهد و دیگر وعده‌های غذایی را می بایست در رستوران‌های بیرون هتل میل کنید.

برخی از امکانات هتل SILACHI ایروان شامل سالن برگزاری کنفرانس و همایش و کرایه اتومبیل و دوچرخه و... است.

موقعیت مکانی هتل:

- هتل SILACHI ایروان در مرکز شهر واقع شده است. همچنین میدان جمهوری در فاصله ی 2 کیلومتری، ترمینال اتوبوس در فاصله ی 10.7 کیلومتری از هتل قرار گرفته است.

- ایستگاه راه آهن نیز در فاصله ی 1.6 کیلومتری و فرودگاه در فاصله ی 12.1 کیلومتری از هتل SILACHI ایروان واقع شده است.

- پارک پیروزی در فاصله ی 5.4 کیلومتری و گالری هنر ملی ارمنستان در فاصله ی 5 دقیقه ای به صورت پیاده از هتل SILACHI ایروان می باشد.

اتاق های هتل:

هتل SILACHI ایروان دارای 50 اتاق یک و دو تخته، سوییت‌های یک و دو تخته و سوییت‌های رویال است. این هتل متشکل از برج B و A است. اتاق های برج B دارای بالکن کوچکی هستند که گردشگران و مسافران تور لحظه آخری ارمنستان می توانند از نمای زیبای کوه های آرارات لذت ببرند.

امکانات اتاق های هتل:

برخی از امکانات هتل SILACHI ایروان شامل سیستم مطبوع تهویه، تلوزیون LCD کابلی و ماهواره ای، Wifi رایگان، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی شخصی، سشوار، و مینی بار و.... می باشد.

 منبع : رزرو تور ارمنستان بهار 98

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.